خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک .

خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۲:۰۴ توسط:نازیلا موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۰:۲۶ توسط:نازیلا موضوع: نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با همه امکانات

کسب درآمد با سیستم سئو آسیا

با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکت‌ها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصه‌ی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده‌ است.

در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان می‌باشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگی‌های فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی‌ فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.

 

 

کسب درآمد از فروش بک لینک
نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.

بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

 

کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .

افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .

 

کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی
با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت
کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود.
زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود.
گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .

 

کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری
این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .

نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .

 

آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام
● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام
● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما
● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود
● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی


به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائه‌ی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .

همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :

https://www.seoasia.ir/register.php

 منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۳۰ توسط:نازیلا موضوع: نظرات (0)

پیام اینستاگرامی بهنام بانی برای بهنام صفوی

در حالی که مدتی است بهنام صفوی خواننده معروف موسیقی پاپ کشورمان در بیمارستان بستری است و هر کدام از هنرمندان به نوعی میزان ارادت خود را به این خواننده محبوب نشان می دهند و برای بهنام صفوی عزیز پست های اینستاگرامی منتشر می کنند یا خوانندگان در کنسرت هایشان برای وی آرزوی سلامتی می کنند.

بهنام بانی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران هم در آخرین کنسرتش یکی از آهنگهای بهنام صفوی به نام عشق من باش را با مردم هم خوانی کرد و این آهنگ را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده و در کپشن آن نوشته است:

" آرزوی سلامتی میکنم برای بهنام صفوی عزیز امیدوارم هرچی زودتر سلامتی شو بدست بیاره و بتونه باز با صدای قشنگش بخونه❤💙☝🎤 "


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۲۲ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

مروری بر بیوگرافی رضا شیری خواننده محبوب و بااخلاق پاپ

 

رضا شیری خواننده پاپ ایرانی در ۲۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. او اصالتا ترک بوده و اردبیلی می باشد. صدای خوب و گیرای رضا شیری باعث شد تا در کودکی به عنوان قاری قرآن فعالیت کند و جوایز مسابقات قرآن را به علت صدای خوش و قرائت قرآن با صوت زیبا دریافت کند، اما شروع فعالیت در موسیقی و خوانندگی را از دهه هشتاد استارت زد و با انتشار آهنگ ها و ترانه هایش در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اینترنتی به صورت زیرزمینی مشهور شد، اما این شهرت و پخش ترانه ها و کلیپ هایش از شبکه برون مرزی ماهواره ای منجر به ممنوع الکاریش شد‌. با اولین آهنگ به نام من کجای زندگیتم با همکاری مسعود جهانی مشهور شد و بسیار گل کرد‌.


برچسب: رضا شیری، بیوگرافی، رضا شیری خواننده، موسیقی پاپ، زندگینامه رضا شیری، تک آهنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۶:۴۵ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

معرفی رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ایرانی

 

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. خواهر بزرگتر او سوارکار است و خواهر کوچکترش هم در رشته ورزشی کاناپولو به شکل حرفه ای فعالیت دارد. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد. این خواننده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد. از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد. سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که به جان دلها می نشیند. صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان ایرانی، رضا بهرام، خواننده ایرانی، زندگینامه رضا بهرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۶:۴۶ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

زندگینامه حجت اشرف زاده خواننده خوش صدای سبک پاپ

 

حجت اشرف‌ زاده متولد 12 آذر ۱۳۵۸ در نیشابور، خواننده سبک پاپ است. پدر و مادر وی هر دو علاقه مند به فرهنگ ایرانی و شعر و ادبیات فارسی بوده اند و به همین دلیل حجت توانست پله های ترقی و موفقیت را در یکی از رشته های هنری یعنی خوانندگی به سرعت طی کند. اشرف ‌زاده در کودکی با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی‌های محمدرضا شجریان استفاده کرد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد. وی همچنین فنون تصنیف‌خوانی و هم‌آوایی را از محسن نفر و پرویز مشکاتیان آموخت. پدربزرگ این خواننده جوان که در شهرستان بیرجند زندگی می کرده است یکی از آوازخوان های خوش صدای ایران قدیم بوده است و حجت در سن کودکی برای شنیدن صدای پدربزرگش هر از چند گاهی از مشهد به بیرجند سفر می کرد تا نوای خوش صدای پدربزرگ مادری اش را بشنود.


برچسب: بیوگرافی، حجت، اشرف زاده، خواننده، سبک پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۷:۲۸ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با زندگی شخصی و حرفه ای حامی خواننده سرشناس پاپ

 

حمیدرضا حامی خواننده خوش صدا و مطرح کشورمان متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. حامی تحصیلات متوسطه خود را در رشتهٔ علوم تجربی سپری کرد. او تحصیلات خود در کلاس‌های دکوراسیون جهاد دانشگاهی را به دلایل نامعلومی نیمه تمام ر‌ها کرد و به دنبال موسیقی رفت. در خانواده هنرمند و عاشق موسیقی به دنیا آمده است. پدر و به ویژه مادرش صدای زیبا و خوبی دارند، به طوری که حامی می گوید صدایم را از خانواده ام به ارث بردم. حمیدرضا در کودکی بسیار خجالتی و کمرو بود و به همین سبب او در گروه های سرود مشارکت نمی کرد تا اینکه در سال ۶۶ در سن ۱۱ سالگی با خواندن یک آهنگ در دورهمی خانوادگی خجالت و کمرویی اش برطرف شد. حامی به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۷ با خواندن قطعه ای برای جشن عاطفه ها و تیتراژ فیلم سینمایی فالگیر خوانندگی را شروع کرد و اولین آلبوم خود را با نام حامی در سال ۱۳۷۹ انتشار داد.


برچسب: بیوگرافی، زندگینامه حمید حامی، حمید حامی، حامی خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۸:۲۰ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده دوست داشتنی و پرطرفدار پاپ (بخش دوم)

 

موفقیت در کنسرت ها

بهنام بانی یکی از خواننده هایی است که این روزها علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد و این موضوع در کنسرت های وی نیز به وضوح به چشم می خورد. لازم به ذکر است که وی در اولین کنسرت خود توانست یک رکورد جدید را در مارکت موسیقی کشور به نام خود ثبت نماید. تمام بلیط های کنسرت اول بهنام بانی که در سالن همایش میلاد تهران برگزار شد و ۴۱۰۰ صندلی بود، در مدت زمان کمتر از پانزده دقیقه به طور کامل فروخته شد و از این جهت یک رکورد جدید در موسیقی کشور به نام وی ثبت گردید. این خواننده پس از اجرای زنده کنسرت در پایتخت، در شهرهای دیگری نیز کنسرت برگزار نمود که از آنها می توان به شهرهایی از قبیل رشت، ساری، متل قو، جزیره کیش، چالوس و … اشاره کرد.


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۶:۱۷ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده دوست داشتنی و پرطرفدار پاپ (بخش اول)

 

بهنام بانی در تاریخ یازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد. یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و جالب است بدانید که اختلاف سنی بهنام و مادرش تنها ۱۹ سال می باشد. بهنام زمانی که هشت سال داشت همیشه سر صف مدرسه قرآن قرائت می کرد و از همان دوران کودکی رویای تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ و اجرای کنسرت های متعدد را در سر می پروراند. پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود و وی را می توان به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش بهنام به موسیقی دانست. بهنام بانی زمانی که تنها ۱۰ سال سن داشت، زیر نظر پدرش به آموزش و تمرین موسیقی مشغول شد، اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجوانی به صورت حرفه ای تر شروع به یادگیری موسیقی کرد که یکی از اساتید وی در آن زمان محمد نوری بود.


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۲:۴۶ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)