خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک .

خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک

خرید لباس از سایت های ترکیه ای شیک فام

امروزه خرید لباس و اقلام ضروری برای بسیاری از طریق اینترنت آسان ترین روش خواهد بود، اگر شما هم می خواهید این روش سفارش را تجربه کنید و وب سایت های زیادی را زیر و رو کرده اید، اما چیزی که می خواهید را نیافته و یا این که قیمت ها بالا هستند، پیشنهادی جالب برای شما داریم.

 

اتفاقی که برای اولین بار در ایران رخ می دهد. به این صورت که شما می توانید لباس خود را از فروشگاه های آنلاین کشور ترکیه سفارش دهید.

 

امکانی جدید که توسط شیک‌فام در نظر گرفته شده است. نخست در یکی از وب سایتهای مشهور ترکیه که اقدام به فروش لباس می کنند، مانند tr.benetton.com، bershka.com/tr/en و... می شوید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۱:۵۰ توسط:نازیلا موضوع: عمومی نظرات (0)

قابلیت‌های دستگاه داکت اسپلیت گرین + لیست قیمت آنلاین سایت تاسیسات دات کام

مشخصات کلی داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین در 4 جهت مختلف از 24000 BTU در ساعت تا ظرفیت 60،000 BTU در ساعت در نوع اینورتر تولید می‌شود. ظرفیت 36000 مجرای گرین شکافته دارای دو نوع گرمسیری (گرمسیری) از نوع خاموش و اینورتر است.

داکت اسپلیت گرین دارای یک سیستم اینورتر برای کنترل دقیق دما و ظرفیت دستگاه است، به طوری که قدرت کمپرسور را بر اساس نیاز و درجه حرارت قابل تنظیم توسط کاربر تنظیم می‌کند و به طور خودکار فرکانس ورودی برق را به موتور دستگاه تنظیم می‌کند تا کنترل شود ظرفیت و مصرف برق کم یا زیاد می‌شود.

داکت اسپلیت گرین در همه مدل‌ها دارای فیلتر پلیمری قابل شستشو برای بهبود کیفیت هوا است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۴۵ توسط:نازیلا موضوع: عمومی نظرات (0)

خرید بک لینک دانشگاهی از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۲۶ توسط:نازیلا موضوع: عمومی نظرات (0)