خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک .

خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک

مروری بر بیوگرافی رضا شیری خواننده محبوب و بااخلاق پاپ

مرتضی شیری پدر این خواننده محبوب و بااخلاق کشورمان از بوکسورهای قدیمی و از قهرمانان دو دوره بوکس ایران و دارنده مدال طلای آسیا بوده و افتخارات زیادی را برای رشته بوکس ایران به ارمغان آورده است. وی دارای سه خواهر بوده و در خانواده ای شش نفره به دنیا آمده است. او در برنامه ای پرده از راز زندگی شخصی و خانوادگی خود برداشت و اعلام کرد که هر سه خواهرش ناشنوا هستند که یکی از آنها به نام مونا از قهرمانان المپیکی تکواندو معلولین می باشد. همچنین در کنسرتی که برگزار کرده بود یکی از خواهرانش حضور داشت و هنگام خواندن آهنگ به استیج و نزد برادرش رفته و صحنه احساسی بسیار زیبایی را خلق کرد. با مسعود جهانی آهنگساز رفاقت بسیار خوبی دارد و او را رفیق خوب خود می داند‌ و می گوید از اول همراهم و کنارم بوده است. این خواننده بسیار محبوب و پرطرفدار و خوش صدا و بااخلاق می باشد.

دلیل رفتن به سمت مجوز را داشتن یک پسر نوجوان و یک دختر عنوان می کند و اینکه سن خودش دارد بالا میرود و از دوره جوانی عبور کرده و باید به فکر آینده خود و بچه هایش باشد و رک و راست می گوید که بخاطر پول به سمت رسمی شدن می رود. به گفته خودش تماما فعالیت خود را برحسب چهارچوب تعیین شده کشور ادامه می دهد. رضا شیری در استودیو خودش با نام ” استودیو رضا شیری ” فعالیت حرفه ای خود را دنبال می کند. او علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا است و آهنگسازی می کند. این خواننده پاپ مشهور و پرطرفدار سالهاست که ازدواج کرده و متاهل می باشد. حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر نوجوان و یک دختر می باشد.

تک آهنگ های رضا شیری

به درد گریه می خورم - کاش میموند - بزن زیر گریه - منو ببخش - دلتنگ دیدارم - خودتو برسون - فراموشم کن برو - عاشقی یعنی همین - شنیدم حرفاتو - ته قصه ما تلخه - مجنون بی چون و چرا - فقط عشق فقط عشق - نمی فهمه حالم بده - دلهره - خواب - منو یادش نیست - از غمت دارم میمیرم - دیگه نمی خندم - می فهمی منو - دست رو دلم نزار - عشقت شب و روزمه - نرو - می مونم من با تو - می مونم من - خودت نمی دونی - چقدر زود رفت - دلم تنگه - میشه فکر کرد بودی - عزیزجونم - همه چیزم تویی - جای من خالی نیست - پرسه - فرصت نداد - چشمون سیاه - دلی میخوامت - یه دومنه ای - اگه بازم بیای - اصلا یادم نبود - آخرش که چی - سیم آخر - من دیوونه - تو باعث شدی - لج کردم - یکم راه برو


برچسب: رضا شیری، بیوگرافی، رضا شیری خواننده، موسیقی پاپ، زندگینامه رضا شیری، تک آهنگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۶:۴۵ توسط:نازیلا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)