Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  خوانندگان خوانندگان

خبرنامه جامع تخصصی دنیای موزیک

آشنايي با گروه پرطرفدار سون

سوِن (7)، يك گروه موسيقي پاپ ايراني است كه اعضاي آن را امير قنادي، آرش قنادي و كيارش پوزشي تشكيل مي دهند. اين گروه فعاليت خود را از ۱۳۷۶ شروع كرد. اعضاي اين گروه در سريال زمانه بازي كردند و آهنگ‌هاي آن‌ها در اين مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنين در برنامه‌هاي مختلف تلويزيون چون راديو هفت، دورهمي و امروزي‌ها به اجراي برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگي شكل گرفتن گروهشان مي گويند :ما قبل از آنكه تحت نام گروه هفت شروع به كار كنيم، مدت زيادي با هم دوست بوديم. هر كدام به شكلي جداگانه با ساير بچه هاي عرصه موسيقي همكاري مي كرديم و گاهي هم با يكديگر در كارهاي مشتركي حضور داشتيم.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/8/27 ساعت: ۲۰ توسط:birjand-music-impressionism :

معرفي رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ايراني

 

رضا هلاورجاني با نام هنري رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صداي ايراني است كه در بيستم دي ماه سال 1370 در يزد متولد شد. او دو خواهر ورزشكار دارد كه يكي از او بزرگتر و ديگري كوچكتر است. خواهر بزرگتر او سواركار است و خواهر كوچكترش هم در رشته ورزشي كاناپولو به شكل حرفه اي فعاليت دارد. بهرام در 14 سالگي پدر خود را از دست داد. اين خواننده فارغ التحصيل ليسانس رشته مديريت مالي از دانشگاه علم و فرهنگ يزد مي باشد. از ورزش فوتبال شروع كرد و كم كم سمت موسيقي آمد. سبك كار رضا بهرام در موسيقي تلفيقي بوده و براي همين است كه به جان دلها مي نشيند. صداي خاص و اجراي توانمند و متبحرش باعث شد تا خيلي زود پيشرفت كرده و طرفداران زيادي را جلب كند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/30 ساعت: ۲۰ توسط:birjand-music-impressionism :

زندگينامه امير مقاره و رهام هاديان خوانندگان ماكان بند (بخش دوم)

 

بيوگرافي رهام هاديان

رهام هاديان متولد هفتم مرداد ماه سال 1370 در تهران مي باشد. وي از همان نوجواني علاقه بسياري به ساخت ملودي و آهنگسازي پيدا كرد و همين باعث شد كه از همان دوره به صورت تجربي شروع به فعاليت نمايد. ناگفته نماند كه همراه با آهنگسازي به ترانه سرايي نيز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرايي نيز بسيار با استعداد و موفق ظاهر شد. نكته بارز رهام از نظر رفتاري شوخ بودن وي مي باشد كه اين شاخصه در اجراهاي صحنه و حتي در كليپ هاي منتشر شده از اين گروه به خوبي نمايان مي باشد. مدرك تحصيلي رهام هاديان كارشناسي ارشد زبان انگليسي است و داراي مدرك كارشناسي ميكروبيولوژي است. وي تاكنون ازدواج نكرده است و مجرد مي باشد.

رهام هاديان: پيش از اينكه وارد حرفه موسيقي شوم، كارهاي مختلفي مانند تكنسين، دستيار داروخانه و آزمايشگاه و ... انجام دادم، اما هميشه به پدرم مي گفتم دلم مي خواهد يك شب پولدار شوم و خدا را شكر الان راضي هستم.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/30 ساعت: ۰۲ توسط:birjand-music-impressionism :

زندگينامه امير مقاره و رهام هاديان خوانندگان ماكان بند (بخش اول)

 

گروه ماكان بند يك گروه موسيقي ايراني در سبك پاپ است و متشكل از دو خواننده با نام هاي "رهام هاديان" و "امير مقاره" مي باشد. ياشار خسروي آهنگساز و يكي از نوازندگان مطرح ساكسيفون در سال ۱۳۹۵ پس از تشكيل اين گروه، رهبري اين گروه را برعهده گرفت. اين گروه توانست در اندك زماني كوتاه پس از شكل گيري و با حمايت حسن اردستاني مديرعامل شركت آوازي نو به شهرت و محبوبيت بسياري در بين مخاطبان موسيقي دست پيدا كند. رهام هاديان و امير مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماكان بند از بچه هاي نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعاليت هاي خود در طي يك سال موفقيت و محبوبيت بسياري كسب كنند. هاديان در خصوص همكاري خود با گروه گفت: سال ها بود كه به صورت تك قطعه كار موسيقي مي كردم، اما با شركت در يك فراخوان با آقاي خسروي آشنا شدم و به گروه ماكان بند رسيدم.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/30 ساعت: ۰۱ توسط:birjand-music-impressionism :